Voor inschrijving als gemeentelid en wijzigingen door verhuizing, geboorte, overlijden, huwelijk en echtscheiding kunt u terecht bij het Kerkelijk Bureau. Door de scheiding van kerk en staat worden wijzigingen niet meer automatisch doorgegeven. Alle nieuw ingekomen leden ontvangen een welkomstbrief en een uitnodiging voor een kennismakingsbijeenkomst. Ook kunt u er terecht voor de aanschaf van collectemunten of met vragen over uw lidmaatschap van de kerk.

De ledenadministratie wordt op maandagochtend gedaan. Heeft u vragen/opmerkingen of iets nodig, dan bent u van harte welkom tussen 9.00 en 9.30 uur in de Torenkamer (de groene deur naar de corridor is open).

De ledenadministratie is ook bereikbaar per mail: kerkelijkbureau [at] pauluskerk-baarn [dot] nl (is uw vraag dringend en kan deze niet wachten tot de maandag erna, neem dan contact op met Jacomien de Reuver; jmdereuver [at] ziggo [dot] nl of 06 41811803).

Contactgegevens

E-mail: kerkelijk bureau Pauluskerk Baarn