Voor inschrijving als gemeentelid en wijzigingen door verhuizing, geboorte, overlijden, huwelijk en echtscheiding kunt u terecht bij het Kerkelijk Bureau. Door de scheiding van kerk en staat worden wijzigingen niet meer automatisch doorgegeven. Alle nieuw ingekomen leden ontvangen een welkomstbrief.
Ook kunt u er terecht voor de aanschaf van collectemunten of met vragen over uw lidmaatschap van de kerk.

De ledenadministratie wordt op maandagochtend gedaan. Heeft u vragen/opmerkingen of iets nodig, dan bent u van harte welkom tussen 9.00 en 9.30 uur in de Torenkamer (de groene deur naar de corridor is open).

De ledenadministratie is ook bereikbaar per mail: kerkelijkbureau [at] pauluskerk-baarn [dot] nl (is uw vraag dringend en kan deze niet wachten tot de maandag erna, neem dan contact op met Jacomien de Reuver; jmdereuver [at] ziggo [dot] nl of 06 41811803).

Contactgegevens

E-mail: kerkelijk bureau Pauluskerk Baarn