De deuren zijn dicht, maar de kerk is open.

Ook de Pauluskerk wordt geconfronteerd met de sterk gestegen gasprijs. Om de warmte niet naar buiten te laten vliegen en de kou buiten de deur te houden is besloten om als het buiten koud is de deuren voor aanvang van de dienst dicht te houden.
Uiteraard blijft u onverminderd welkom! Wij rekenen op uw begrip voor deze maatregel.

Bijwonen van de kerkdiensten:

Na de zondagse eredienst ontmoeten we elkaar bij een kopje koffie/thee in de Herberg van Paulus.

De diensten kunnen zoals gebruikelijk ook gevolgd worden via kerkdienstgemist.nl en zijn ook later nog te bekijken.

Via deze link kunt u de diensten volgen: https://kerkdienstgemist.nl/stations/1998-HG-Baarn-wijkgem-Pauluskerk.

Hartelijk welkom bij de viering van de eredienst in onze Pauluskerk.

Bij de dienst van zondag, 21 april:

Voorganger in deze dienst is ds. Wouter Klouwen.

Muzikale medewerking wordt verleend door Hendrik Jan de Bie, orgel.

Bij de dienst van deze zondag:

Het evangelie van Matteüs eindigt met een intrigerend zinnetje. Als Jezus bij zijn discipelen komt, op de berg waar Hij hen ontboden had – dan staat er: ‘En toen zij Hem zagen, aanbaden zij Hem, doch sommigen twijfelden’ (Mat. 28:17). Dat is eigenlijk een heel treffende en kernachtige samenvatting van wat de gemeente is en doet: ‘zij aanbaden Hem, doch sommigen twijfelden’. Die twijfel blijft kennelijk. Al is Jezus uit de doden opgestaan en staat Hij in levenden lijve voor hen: sommigen twijfelden. In die woorden zit geen oordeel. Het is een nuchtere vaststelling: sommigen twijfelen. Ik zou bijna zeggen: wie niet? Want hoe zou je het in een wereld, waarin de machten van dood en verderf zich groot maken, het houden op het Woord van Pasen? Doch sommigen twijfelden… Toch eindigt het evangelie daar niet mee. Op de twijfel volgt nog een woord. Van Jezus… Wij lezen Jesaja 2: 1-5 en Matteüs 28: 16-20.

Orde van Dienst:

Psalm 72: 1 en 6 – Votum en groet – Psalm 72: 7 – De Tien Woorden – Psalm 119: 40 – Verootmoediging – Lied 405: 1, 2 en 3 – Gebed voor de opening van de Schrift – Schriftlezing: Jesaja 2: 1-5 – Psalm 67: 1 en 2 – Schriftlezing: Matteüs 28: 16-20 – Psalm 67: 3 – Prediking – Lied 871 – Inzameling – Gebeden – Lied 413 – Zegen.

We hopen samen een zegenrijke dienst te beleven.