De deur van de Pauluskerk aan de Brinkzijde staat indien mogelijk dagelijks tussen 11:00 en 15:00 uur open.
U bent dan van harte welkom om de kerk te bezichtigen, een kaarsje te branden of te mediteren.

Sinds de openstelling (najaar 2012) lopen veel mensen om verschillende redenen de Pauluskerk binnen. Bezoekers die in de kerk willen bidden voor hun geliefde(n), kunnen een kaarsje aansteken op een passende kaarsjesstandaard. Winnifred van Rossum, een Baarnse kunstenares, heeft deze standaard speciaal voor de Pauluskerk ontworpen. Zij heeft ook de standaard voor de Paaskaars gemaakt.

Vrijwilligers

Aanspreekpunt voor de Open Kerk is de Raad van Kerken Baarn. Gemeenteleden van de bij deze Raad aangesloten kerken (Nicolaaskerk, Paaskerk, Calvijnkerk, Christelijke Gereformeerde Kerk en Pauluskerk) staan u graag te woord en kunnen u informeren of doorverwijzen. In de kerk ligt informatie over de diverse kerken in Baarn.