DIENSTEN IN DE PAULUSKERK
Informatie over de diensten, het volgen van de dienst via kerkdienstgemist.nl en de orde van dienst vindt u op deze pagina.

DONDERDAGMIDDAGSOOS
Gezellige ontmoetingsmiddag elke donderdag in de Herberg van Paulus. Iedereen is welkom voor o.a. een praatje of een spelletje, ook bezoekers van buiten de Pauluskerk.
Voor meer informatie klikt u hier.

JAARTHEMA ‘HOOP’
Alle informatie en het programma vindt u op deze pagina.

PAULUSCONCERTEN
Een reeks concerten op zaterdagmiddag.
Klik hier voor het programma.

ACTIE KERKBALANS 2024
U kunt uw financiële bijdrage geven via de button onderaan deze pagina.

DE KERK IS OPEN
De deur van de Pauluskerk aan de Brinkzijde staat indien mogelijk dagelijks tussen 11:00 en 15:00 uur open.
U bent dan van harte welkom om de kerk te bezichtigen, een kaarsje te branden of te mediteren.
Vrijwilligers uit de bij de Raad van Kerken Baarn aangesloten kerken staan u graag te woord en kunnen u informeren of doorverwijzen.

Diensten

Overdenking

Pasen
Het is opvallend dat de opstanding zelf nergens beschreven wordt. Wat eraan voorafging, is duidelijk.

Diaconale kerstactie 2023

Pauluskerk Baarn